Fraktpris bara 59 SEK, fri frakt över 499 SEK med PostNord Läs mer →
Man kan se på hemsidan som vårt digitala butiksfönster, medan lagret är kärnan i vårt företag. Vi arbetar utifrån idén att ett välfungerande lager är nyckeln till god kundservice, flexibilitet och snabb betjäning. Vårt lager består av två hallar varav den nyaste stod klar i tredje kvartalet av 2016. Den nya hallen betyder att vi kan ha ett mycket större sortiment och förhandla fram ännu bättre priser för våra kunder.
”Varumottagande, reklamationer, frakt och optimering. God och effektiv logistik är ett avgörande element i vår strävan efter att ge den bästa kundservicen.”
Med många års erfarenhet inom näthandel har vi attraktiva avtal med bland annat PostNord och GLS. Detta medverkar till att trygga säker leverans och möjlighet att leverera från dag till dag i hela landet. Eftersom vi har över 17000 varunummer på vårt lager skickar vi ut paket i mycket varierande storlekar; allt ifrån små kuvert med ventiler och bromsklossar till hela cyklar och skotrar.
Speedline A/S har varit på nätet i mer än 15 år och har hela tiden haft fokus på att det ska vara lätt och överskådligt att beställa via nätet. Kundservice av hög kvalitet är en grundsten i vårt DNA, och vi gör allt för att du ska känna dig trygg när du beställer från Speedline. Du kan se vad andra kunder tycker om oss på Trustpilot.
Vårt krypterade betalningssystem ger en trygg och enkel betalningsprocess som sker i samarbete med branchens bästa inom näthandel. Vi använder dessutom https på hela vår hemsida.
Direkt när du har skickat in din beställning så börjar lagret leta upp och packa din order så att den kan skickas iväg till dig. På vardagar betyder det också att paketet med stor sannolikhet kommer att vara framme hos dig inom 24 timmar.
E-handel ska kännetecknas av smidighet, trovärdighet och effektivitet. Läs mer om leverans och fraktpriser från vårt lager i Skanderborg, Danmark. Vi har då och då kampanjer under en period, se under rabattkod för att se aktuella erbjudanden.
Skulle du mot förväntan motta en felaktig eller defekt vara så byter vi naturligtvis utan kostnad för dig. När det handlar om ångerrätt så är det inte samma regler som gäller, men det är också en snabb och enkel process.
Du kan naturligtvis både hämta och lämna in dina varor i vår butik:
Speedline A/S
Sverigesvej 9C
DK-8660 Skanderborg
Kontakta vår webbshop
Vi är redo att hjälpa dig. Du kan kontakta oss på flera sätt:
• Ring till vår danska kundtjänst på tfn +46-406450424
• Skicka ett mejl till [email protected] (Vi svarar inom 24 timmar på alla vardagar)
• Du kan också chatta med oss direkt på hemsidan.